czwartek, 26 lutego 2009

Lokalnej konferencji nowa edycja rusza...

Sława!

Jak podał na swoim blogu Leszek Gruchała ruszyła rejestracja na konferencję java4people '2009.

Rejestrując się rzuciłem więc okiem na agendę, i muszę przyznać zapowiada się interesująco. Zaczyna się od "mojej" działki, czyli testowania, a konkretniej Paweł Szulc przedstawić ma zamiar testowanie EJB. Z EJB jestem co prawda zielony jak sałata na kanapce, ale obecnie, gdzie tylko widzę słówko "test" we wszelkich odmianach i mutacjach to lecę jak pszczoła do miodu, a jeżeli do tego prelegent umie ciekawie pogadać, a ten akurat umie, to czas na pewno stracony nie będzie. Następnie na ruszt technikę Comet przyprószoną protokołem Bayeux położy Waldemar Kot. O ile dobrze pamiętam, nie miałem przyjemności posłuchania "na żywo", ale posty na pl.comp.lang.java zawsze czyta się z przyjemnością. Kolejną godzinkę lepiej pominąć milczeniem, aby potem w skupieniu wysłuchać Andrzeja Śliwę o systemie GIT, o którym ostatnio można napotkać wiele pozytywnych opinii. Po nim nastąpi, jak dla mnie, gwóźdź programu czyli wystąpienie Jacka Laskowskiego.  Osobiście mam wrażenie, że Jacek potrafiłby zainteresować najbardziej nudnym tematem, więc skoro Grails na taki nie wygląda, to aż strach pomyśleć co to będzie się działo. Pewnie piski, histeria i tłumy mdlących fanek ;) Dlatego też trochę mi żal kończącego dzień Maćka Majewskiego i jego prezentacji o Spring Webflow, ale z drugiej strony przynajmniej publika rozgrzana będzie ;) Tak więc do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz